woensdag 5 januari 2011

vakantiepark hanmer springs

Hallo,
Hier zitten we dan, in hanmer springs, op het vakantie park met een huisje zo klein als jouw wc en een knus tentje. Het leukste tot nu toe vind ik hier toch wel de playground (speeltuin) en dat zijn vooral de kinderen die het opfleuren. ik heb al 2 "buddy's":-). Al is het een andere taal, je kan alsnog heel goed spelen en vriendschappen maken, sterker nog: het is juist leuk om met de kiwis te talken! We speelden ook een spel: tikkertje met de bal. dat kon erg goed hier. steeds meer kinderen begonnen mee te doen en we hadden dolle pret. Ook hebben ze hier een klein zwembad wat volgens een meisje : "FREEZING!" was.. dus of we het proberen? ach ja, we moeten toch wel sterke maori's worden! en geen koukleumen :-)...

Hier in de buurt kon je ook paardrijden. ik wilde dat heel graag doen, maar het bleek een ruige route te zijn, dan zou het eerder in een rodeo veranderen. Ik kan me hier pprrima vermaken.
er is ook nog een kamer waar je allemaal spelletjes kan doen, maar ja, gierig of niet, het kost toch wel wat money.. :-( dus gebruikten ik en hanna in plaats van zo'n ronde puk een bierfiltje bij een van de tafelspellen.

Nou hanmer springs, we springen in je avontuur!

Groetjes,,

Marissa Wolfert,

1 opmerking:

  1. Marissa
    Leuk om weer eens een berichtje van jou te lezen, volgens mij vermaken jullie je prima daar
    Fijn dat je het naar je zin hebt met de kids en je buddys
    Ik zag al heeel wat engelse woorden in je blog dus wat betreft de taal dat komt helemaal goed, en inderddad soms hoef je helemaal de taal niet te kunnen spreken om het leuk te hebben
    Over leuk gesproken.. die foto van jou met al die zeesterren op je voeten
    die is echt zooooo leuk
    Nou dikke kussssssss xxxxxx voor jou hanna en sjacko en je vader en moeder natuurlijk
    xx xxx xx
    Jij ook groetjes van Sam Manuel en Mattias
    doeiii Marina

    BeantwoordenVerwijderen