donderdag 6 januari 2011

Naar de thermale bronnen in Hanmer Springs

Zo, ik zal ook eens iets van me laten horen. Ik ben er wel achter gekomen dat er genoeg schrijftalent in de familie zit. Ook voor mij leuk om te lezen.
Ik ben wel wat korter van stof, dus laat ik dan maar gauw beginnen. De route naar Hanmer Springs was mooi en goed te doen. Eerst heuvelachtig en later meer bergen, weinig huizen en prachtige natuur.



We zitten nu op een park met veel kinderen en speel mogelijkheden. Onze kinderen genieten daar erg van. Ik heb met de meiden in een kleine cabin geslapen en Sjaak met de kinderen in een tentje er naast.





Vandaag was een relaxed dagje, we zijn naar de thermal pools van Hanmer Springs geweest. Voor de kinderen waren er glijbanen en een een tol waar je met banden doorheen kon glijden.





Vanavond zoals gewoonlijk weer bbq-en. Het valt me op dat de mensen zeer vriendelijk zijn. Men vraagt regelmatig aan je hoe de dag was geweest en hoe het met je gaat. Zelf vond ik het verblijf in een (backpakers)hostel wel erg leuk. Zoveel jonge mensen van over de hele wereld bij elkaar, allemaal op reis met bijzondere verhalen. Maar ook hier in de keuken wordt er veel met elkaar gepraat, is goed voor mijn Engels. Ondertussen zitten de kinderen in het donker om me heen en willen chips dus ik ga maar eens stoppen. Tot de volgende keer maar weer…

4 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal,
    Wij volgen met veel plezier jullie reisverslag.
    Geweldig om te lezen en vooral om de foto´s te zien. Prachtig die natuur. Op deze manier hebben wij het idee dat jullie toch nog een beetje bij ons in de buurt zijn. Veel plezier op jullie verdere tocht, we zijn benieuwd naar nieuwe verhalen en foto's. groetjes,
    Ted, Hannie, Marcel en Richard

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo allemaal,
    Allereerst wil ik jullie een goed maar vooral gezond 2011 nog wensen. Met veel plezier lees ik jullie blogs, elke dag kijk ik of er weer nieuwe verslagen op staan van jullie belevenissen. Zo te horen en te zien hebben jullie het wel leuk. Geniet er maar van.. De ergste kou hebben we nu gehad hier. Er ligt geen sneeuw meer. Regenachtig momenteel. Niet te geloven dat jullie in korte broek lopen.
    O ja, Hanna alvast gefeliciteerd met de verjaardag overmorgen, hoor!
    Groetjes, Ans,Jan en de rest van de fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo allemaal,

    Allereerst een heel gelukkig en gezond 2011!!
    Wat genieten wij van jullie belevingen en prachtige foto's. We hebben smakeijk moeten lachen om jullie campeerervaringen, en nee, het wordt nooit iets denk ik.
    We mogen jou al feliciteren Hanna, dus van harte gefeliciteerd met je achtste verjaardag.
    Inmiddels een korte kennismaking gehad met de tijdelijke bewoners van jullie huis, aardige mensen. Myrthe heeft nog oliebollen gebracht op oudjaarsdag en eventjes met Yvonne gespeeld.
    Ik zag Yvonne fietsen op jouw fiets Hanna, met je groene jasje aan en muts op, leek even of Hanna hier was, beetje gek.
    We blijven jullie met belangstelling volgen en zijn benieuwd naar nieuwe belevingen en foto's.

    Lieve groetjes uit het regenachtige Ede,

    Bea en fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heee Sophia
    Wat leuk , een stukje van jou
    Wat doen jullie toch een boel nieuwe indrukken en ervaringen op. Heel erg leuk om te lezen en de foto's zijn prachtig.

    Vandaag is Hanna jarig, Gefeliciteerd allemaal
    Wat zal ze een superverjaardag hebben, zwemmen met dolfijnen
    we wachten met spanning op het nieuwe blog en de foto's
    We wensen jullie een heel fijne dag..
    Tot de volgende keer...
    xxx Marina

    BeantwoordenVerwijderen