woensdag 26 januari 2011

De ''Eerste'' schooldag

Mijn eerste schooldag, ik weet eigenlijk niet of je het zo mag noemen. Want het was testdag, de dag waarbij testen werden afgenomen om te kijken hoe slim ik ben, de hele dag. Ik kon al bijna niet slapen van enthousiasme ...... UHM!. Mijn route gaat over het schoolplein van een basisschool maar daarna ben ik er al. Redelijk dichtbij maar wanneer ik een fiets heb fiets ik liever wel ff om. En ik mag ook geen helm vergeten anders komt er een man in een blauw wit-zwart geruit pak. Houd ff een toespraak over veiligheid en daarna vist hij nog ff 80$ recht uit je portemonee. Maar ik moet toegeven het is er wel ietsje gevaarlijker. Op school aangekomen bleek ik niet aleen te zijn maar waren er ook nog 2 maori broertjes ,1 maorizusje, een andere maori en 2 meisjes. De tests bestonden uit Wiskunde en Engels. Die werden afgenomen tussen 9:00 en 15:00 met 3 pauzes. Ze waren wel aardig en eentje liep in de pauze te slapen.

EINDE!

2 opmerkingen:

  1. Leuk stukje Sjackco
    Plaats je binnenkort ook een foto..?
    in uniform en met helm..? ;-)
    Wanneer hoor je de uitslag en begin je echt op school..??

    BeantwoordenVerwijderen